skip to Main Content

Haal meer uit je huidige bezoekers.

Met een betere website, meer resultaat halen terwijl je marketingbudget hetzelfde blijft. Dat is waar conversie optimalisatie om draait. Zie het als een sportveld, zonder pollen, rolt de bal nou eenmaal beter.

Analyseer je huidige resultaten

Bedenk verschillende verbeterOpties

A/B Testingvoor de juiste verbeteringen

Meer leads ontvangen?

Zoekmachine geoptimaliseerd, gebruiksvriendelijke CMS en conversiegericht ontwerp?

Bij Atvise bieden we basis lead-genererende websites. Een kickstart naar het online speelveld. Natuurlijk kun je de website altijd verder optimaliseren aan de hand van onze tactieken, want met maatwerk kom je nóg verder!

Wat zijn lead-genererende websites?

Conversie optimalisatie: het monitoren en rapporteren van de resultaten is essentieel om te kunnen bepalen wat wel en niet werkt. Dit voorkomt onnodige uitgaven en verhoogt de Return On Investment (ROI).

Waarom is Conversie Optimalisatie zo belangrijk?

Om online resultaat te behalen, is het van belang om de conversie te meten. Zonder metingen weet je immers niet wat het resultaat is. Er zijn verschillende conversiedoelen die je kunt instellen. Voor een webshop is dit vaak een verkoop, een zogenaamd hard conversiedoel. Een verkoop leidt namelijk direct tot omzet. Op andere websites kan een informatieaanvraag of offerteaanvraag tot een conversie leiden. Een gemiddeld aantal aanvragen leidt daadwerkelijk tot een conversie. Je zult aan deze doelen dus zelf een waarde moeten hangen. Bijvoorbeeld: 1 op de 5 offerteaanvragen leidt tot een conversie met een gemiddelde waarde van €500,-. Gemiddeld levert een offerteaanvraag dus €100,- op.

Daarnaast is het belangrijk welk deel van je bezoekers converteert. Als 1 van de 100 bezoekers een aankoop of aanvraag doet, is je conversie 1%. Om je omzet te vergroten, kun je twee dingen doen. Het aantal bezoekers verhogen of je kunt werken aan conversie optimalisatie. Met als doel het aantal conversies per 100 bezoekers te verhogen. Websites / webshops die conversie optimalisatie succesvol toepassen, halen vaak een conversiepercentage dat kan oplopen tot 4%.

Hoe pakt Atvise conversie optimalisatie aan?

Samen met jou onderzoeken we wat wél en wat juist niet werkt. Dit doen we door middel van zogenaamde A/B testen waarbij we de website onderwerpen aan een rendementstest. Welke versie levert de meeste conversie op? Daarnaast doen we een usability scan om de gebruiksvriendelijkheid van je website te testen en controleren we de betrouwbaarheid van je website. Tot slot kun je niet zonder de feedback van je bezoekers. Zij geven tenslotte zelf de beste conversie optimalisatie tips.

at_wave_top_ko

Interesse?

Benieuwd hoe lead-genererende websites of een geoptimaliseerde webshop jouw bedrijf naar een hoger niveau kan tillen?

Maak geheel vrijblijvend een afspraak of laat je telefoonnummer achter en wij bellen je terug.

at_wave_bottom_ko
Back To Top
Atvise gebruikt cookies en scripts van Google om uw gebruik van onze websites geanonimiseerd te analyseren, zodat we functionaliteit en effectiviteit kunnen aanpassen en advertenties kunnen tonen. Ook gebruiken we na aparte toestemming cookies en scripts van Facebook, Twitter, LinkedIn en Google om social media integratie op onze websites mogelijk te maken. Als u wilt aanpassen welke cookies en scripts we mogen gebruiken, kunt u hiernaast uw instellingen wijzigen
Annuleren