Haal meer uit je huidige bezoekers.
Met een betere website, meer resultaat halen terwijl je marketingbudget hetzelfde blijft. Dat is waar conversie optimalisatie om draait. Zie het als een sportveld, zonder pollen, rolt de bal nou eenmaal beter.
Analyseer je huidige resultaten
A/B Testingvoor de juiste verbeteringen
Wat zijn lead-genererende websites?
Je kunt nog zoveel spelers op het veld zetten, als ze niet weten wat ze moeten doen, gaan ze niet winnen. Zo is het ook met een lead genererende website. De structuur en de call-to-action moeten de bezoekers leiden naar het uiteindelijke doel, de lead. Duidelijke informatie en een overzichtelijke vormgeving zijn dan essentieel. Met de samenwerking tussen ons team van online marketing specialisten, designers en WordPress developers, leveren wij geoptimaliseerde lead-genererende websites.
Waarom is Conversie Optimalisatie zo belangrijk?
Om online resultaat te behalen, is het van belang om de conversie te meten. Zonder metingen weet je immers niet wat het resultaat is. Er zijn verschillende conversiedoelen die je kunt instellen. Voor een webshop is dit vaak een verkoop, een zogenaamd hard conversiedoel. Een verkoop leidt namelijk direct tot omzet. Op andere websites kan een informatieaanvraag of offerteaanvraag tot een conversie leiden. Een gemiddeld aantal aanvragen leidt daadwerkelijk tot een conversie. Je zult aan deze doelen dus zelf een waarde moeten hangen. Bijvoorbeeld: 1 op de 5 offerteaanvragen leidt tot een conversie met een gemiddelde waarde van €500,-. Gemiddeld levert een offerteaanvraag dus €100,- op.
Daarnaast is het belangrijk welk deel van je bezoekers converteert. Als 1 van de 100 bezoekers een aankoop of aanvraag doet, is je conversie 1%. Om je omzet te vergroten, kun je twee dingen doen. Het aantal bezoekers verhogen of je kunt werken aan conversie optimalisatie. Met als doel het aantal conversies per 100 bezoekers te verhogen. Websites / webshops die conversie optimalisatie succesvol toepassen, halen vaak een conversiepercentage dat kan oplopen tot 4%.
Hoe pakt Atvise conversie optimalisatie aan?
Samen met jou onderzoeken we wat wél en wat juist niet werkt. Dit doen we door middel van zogenaamde A/B testen waarbij we de website onderwerpen aan een rendementstest. Welke versie levert de meeste conversie op? Daarnaast doen we een usability scan om de gebruiksvriendelijkheid van je website te testen en controleren we de betrouwbaarheid van je website. Tot slot kun je niet zonder de feedback van je bezoekers. Zij geven tenslotte zelf de beste conversie optimalisatie tips.
Highscores.
Lead-genererende websites met succes.