fbpx skip to Main Content

Heb je een technische vraag, een issue of iets wat wij voor je moeten oppakken?

Dat kan! Via onze support desk helpen we je graag.

Codereview voor een goede start

Monitoring om optimaal te blijven presteren

Hosting op hyper snelle Hipex servers

Support desk voor afhandeling van alle vragen

Ook optimale magento hosting en support?

Stabiliteit en snelheid zijn twee belangrijke pijlers bij het winnen alle online wedstrijden.

Bij Atvise bieden we Hosting, onderhoud en support in verschillende service niveaus.

Waar kunnen we je mee helpen? Hieronder een aantal voorbeelden:

  • Nieuwe functionaliteiten toevoegen aan website of webshop
  • Uitzoeken of bepaalde verzenders (zoals PostNL, DHL etc.) in Magento gekoppeld kunnen worden
  • Verminderen van Spam
  • Resetten van de site nadat deze is vastgelopen
  • Het sneller maken van de website
  • Instellen van email formulieren

Al dit soort zaken pakken wij op, op basis van nacalculatie. Heb je een supportcontract? Dan pakken we een aantal zaken voor je op, zonder dat we hier apart een factuur voor sturen. Dit is afhankelijk van het supportcontract dat jij hebt. Hieronder zijn de meest voorkomende supportcontracten weergegeven.

Magento update- en supportcontract*

  • Update Magento en modules
    • Binnen dezelfde Magento subversie
      (2.2.4 naar 2.2.5): zo snel mogelijk
    • Binnen dezelfde Magento hoofd versie
      (2.1 naar 2.2): 1 maal per jaar
  • Tinypng Afbeelding optimalisatie
    (gratis tot 500 afbeeldingen per maand)
  • Uptime monitoring 24/7
  • Directe response op kritische problemen binnen kantooruren. Zoals:
    • Database loopt vast
    • Reindex loopt vast
    • Redish loopt vast
    • Server down

WordPress update- en supportcontract*

  • Update WordPress en modules
    • binnen dezelfde WordPress subversie
      (4.9.8 naar 4.9.9): zo snel mogelijk
    • binnen dezelfde WordPress hoofdversie
      (4.8 naar 4.9): 1 maal per jaar
  • Tinypng afbeelding optimalisatie
    (gratis tot 500 afbeeldingen per maand)
  • Uptime monitoring 24/7
  • Directe response op kritische problemen binnen kantooruren. Zoals:
    • Database loopt vast
    • Server down

Wat wij doen om jouw kosten in de hand te houden van de vragen die je bij ons stelt.

Wanneer je een “ticket**” bij ons inschiet, kijken wij hier zo snel mogelijk naar. Is het iets dat we binnen 1 uur kunnen afhandelen? Dan pakken we het direct op. Komen we er in dat eerste uur achter dat het langer gaat duren, factureren we alleen de tijd voor het onderzoek (max. 1 uur). Vervolgens benaderen wij je apart met een tijdsinschatting voor het oplossen van jouw vraag/probleem. Pas na jouw akkoord gaan we verder met de werkzaamheden. Voor efficiëntie redenen kan hier in onderling overleg van afgeweken worden.

* Aanpassingen in de code of de opmaak van de site, als mede het achter halen van de oorzaak van kritische problemen vallen buiten het supportcontract en worden behandeld zoals hierboven beschreven.

** Een ticket is een vraag die je indient bij ons support systeem, als je een inlog hebt direct in het systeem of via een email aan support (at) atvise.nl.

Drie Service Level Agreements Niveaus

Wakker liggen tijdens Black Friday of de dagen die er in (online-)retail echt toe doen? Nee, dat wil je niet. Overdag angstvallig de servercapaciteit in de gaten houden of die er niet uit vliegt? Nee, dat wil je ook niet. Actieve monitoring, pro-actief “problemen” verhelpen en altijd iemand standby voor de gevallen dat de nood hoog is. Ja! Dat wil je wel. Uiteraard doen wij er samen alles aan dit tot een minimum te beperken. In de gevallen dat het er echt toe doet staan we voor de volle 100% voor je klaar.

SLA Standaard

Met SLA Standaard heb je recht op support tijdens werkdagen. De kans op verstoringen in je eigen werkprocessen is op werkdagen het grootst. Je bent zelf elke dag bezig met het optimaliseren van je platform, dan wil je de juiste support achter de hand hebben.

  • Dekking op werkdagen tussen 08:30 en 17:30;
  • Beschikbaarheid via de reguliere communicatiekanalen;
  • Actieve monitoring gedurende de werkdag;
  • Pro-actief oplossen van issues.

SLA Standaard wordt verleend bij ieder hostingcontract dat via Atvise loopt.

SLA 1e divisie

Met SLA 1e divisie krijg je support op werkdagen, aangevuld tot 23:59. Met de toenemende 24-uurs economie is het ook van belang in de avonden “up and running” te zijn en je platform goed in de gaten te houden.

  • Dekking op werkdagen tussen 08:30 en 23:59;
  • Beschikbaarheid via de reguliere communicatiekanalen + noodnummer met directe lijn naar een support engineer van dienst;
  • Actieve monitoring gedurende de werkdag en avonduren;
  • Pro-actief oplossen van issues.

SLA Eredivisie

Met SLA Eredivisie krijg je support op alle dagen van de week van 8:30 tot 23:59 Met de toenemende 24-uurs economie is het ook van belang in de avonden “up and running” te zijn en je platform goed in de gaten te houden.

  • Dekking op alle dagen tussen 08:30 en 23:59;
  • Beschikbaarheid via de reguliere communicatiekanalen + noodnummer met directe lijn naar een support engineer van dienst;
  • Actieve monitoring gedurende de werkdag en avonduren;
  • Pro-actief oplossen van issues.

SLA Nations League

Met SLA Nations League krijg je support op 24/7. Als je over de hele wereld actief bent is het van belang 24/7 “up and running” te zijn en je platform goed in de gaten te houden.

  • Dekking 24/7;
  • Beschikbaarheid via de reguliere communicatiekanalen + noodnummer met directe lijn naar een support engineer van dienst;
  • Actieve monitoring gedurende de werkdag en avonduren;
  • Pro-actief oplossen van issues.
at_wave_top_ko

Interesse?

Benieuwd hoe lead-genererende websites of een geoptimaliseerde webshop jouw bedrijf naar een hoger niveau kan tillen?
Maak geheel vrijblijvend een afspraak of laat je telefoonnummer achter en wij bellen je terug.

at_wave_bottom_ko
Back To Top
Atvise gebruikt cookies en scripts van Google om uw gebruik van onze websites geanonimiseerd te analyseren, zodat we functionaliteit en effectiviteit kunnen aanpassen en advertenties kunnen tonen. Ook gebruiken we na aparte toestemming cookies en scripts van Facebook, Twitter, LinkedIn en Google om social media integratie op onze websites mogelijk te maken. Als u wilt aanpassen welke cookies en scripts we mogen gebruiken, kunt u hiernaast uw instellingen wijzigen
Annuleren