Online resultaat

Online resultaat behaal je wanneer je de juiste mix vindt tussen de volgende pijlers: aanbod, vertrouwen, gebruik van de website en bezoekers. Benieuwd wat dit betekent voor jouw bedrijf? Vraag een gratis adviesgesprek aan.

Vraag een gratis adviesgesprek aan

Onze route naar online resultaat

De praktijk leert ons dat veel bedrijven “iets” willen met Google Adwords, SEO, Social Media of e-mail marketing maar dat er over het doel vaak nog niet is nagedacht.

Daarom beginnen wij bij Atvise aan het begin: de marketingstrategie. Wie is je doelgroep en wat zijn je doelstellingen?

Vervolgens bekijken we het concept en de website/shop. Klopt het plaatje, wek je vertrouwen en is de website makkelijk in gebruik?

Wanneer dit het geval is, gaan we ons pas richten op de marketing. Je kunt hierbij denken aan het opzetten van een Google Adwords Campagne (SEA), het verbeteren van je positie in de organische zoekresultaten (SEO), het profileren van je merk of product op sociale media en het inzetten van e-mailcampagnes.

Het meten van de resultaten is hierbij essentieel. Resultaten geven immers weer of de investeringen ook daadwerkelijk leiden tot meer conversies. Met onze proactieve persoonlijke aanpak staan wij voor online resultaat en voorkomen we onnodige uitgaven.

De 4 pijlers voor de route naar online resultaat

Een juiste mix van de vier pijlers is essentieel voor het behalen van online succes. Deze pijlers zijn aanbod, vertrouwen, gebruik van de website en bezoekers.

Aanbod
Je aanbod moet aansluiten bij de behoeften van je doelgroep. Hierbij denken we niet alleen aan de producten of diensten zelf, maar ook de prijs en de beschikbaarheid.

Vertrouwen
Om potentiele klanten om te zetten naar een lead, moeten ze je vertrouwen. Wanneer de betrouwbaarheid van je website niet op orde is, zijn mensen minder snel geneigd om een product of dienst af te nemen.

Gebruik
Je website moet gemakkelijk in gebruik zijn. Je potentiele klanten willen direct kunnen vinden wat ze zoeken en gemakkelijk alle functies van de site gebruiken.

Bezoekers
De bezoekers van je website en daarmee je potentiele klanten, moeten je wel weten te vinden. Hier komt de (online) marketing om de hoek kijken.